Creare aplicatie CRM / CMS

Custom sistem CRM online pentru afaceri mici, mijlocii și mari

Dezvoltăm pentru tine platforme online, create pe tehnologii moderne și ușor de administrat. Un sistem CRM bun, sau mai degrabă implementarea eficientă, pentru un client creează un nivel înalt și, cel mai important, un nivel constant si satisfăcător de cooperare. Creare aplicatie CRM CMS

APLICATIE CRM

Cre─âm un custom CRM pentru afacerea ta

Oferim servicii ├«n crearea de platforme online personalizate pentru afaceri. Indiferent de domeniul ├«n care activezi, suntem aici pentru a-╚Ťi construi o prezen╚Ť─â puternic─â ├«n mediul online. Vom analiza nevoile specifice ale afacerii tale ╚Öi vom dezvolta o platform─â online adaptat─â, care s─â reflecte identitatea ╚Öi valorile brandului t─âu.

creare aplicatie crm cms

Clien╚Ťii no╚Ötri

Companii care au încredere în serviciile noastre.

Administrează afacerea modern și ușor

1.

Monitorizarea activitatilor de vanzare

2.

Monitorizarea activitatilor de marketing

3.

Managementul clien╚Ťilor

4.

Automatizarea procesele

PCZ4 copy
0%
0%
0%
10
#

Cu ajutorul unui sistem CRM personalizat ╚Öi performant, vei putea s─â automatizezi, eficientizezi ╚Öi sincronizezi activit─â╚Ťile cheie de v├ónzare, ob╚Ťin├ónd acces instant la date valoroase.

Platforma noastr─â CRM ├«╚Ťi va permite s─â gestionezi ╚Öi s─â urm─âre╚Öti interac╚Ťiunile cu clien╚Ťii, s─â monitorizezi ciclurile de v├ónzare, s─â generezi rapoarte ╚Öi s─â analizezi informa╚Ťiile relevante.

20
#

Cu ajutorul unui software CRM personalizat, vei putea s─â urm─âre╚Öti cu u╚Öurin╚Ť─â lead-urile generate, s─â comunici rapid cu poten╚Ťialii clien╚Ťi ╚Öi s─â promovezi mai eficient ofertele companiei tale.

Platforma noastr─â CRM permite utilizatorilor – angaja╚Ťilor – s─â gestioneze toate aceste activit─â╚Ťi importante ├«ntr-un singur loc.

30
#

Pentru a r─âspunde a╚Ötept─ârilor clien╚Ťilor ├«n materie de interac╚Ťiuni personalizate ╚Öi oferte specifice, compania ta are nevoie de procese simplificate ╚Öi eficiente, date intuitive (grafice, sincroniz─âri de date etc.) ╚Öi instrumente de lucru dedicate pentru a rezolva provoc─ârile specifice ale organiza╚Ťiei.

Un sistem CRM poate oferi solu╚Ťia ideal─â pentru toate aceste nevoi. Prin intermediul unui sistem CRM, vei putea s─â gestionezi ╚Öi s─â personalizezi interac╚Ťiunile cu clien╚Ťii, s─â urm─âre╚Öti ╚Öi s─â analizezi datele relevante.

40
#

Prin intermediul unui sistem CRM, po╚Ťi automatiza activit─â╚Ťile repeti╚Ťive, cum ar fi urm─ârirea ╚Öi gestionarea lead-urilor, trimiterea de e-mailuri personalizate sau generarea de rapoarte.

Aceasta ├«╚Ťi permite s─â economise╚Öti timp ╚Öi s─â te concentrezi mai mult pe activit─â╚Ťile strategice ╚Öi de ├«nalt─â valoare.

ACOPERIREA NEVOILOR DE BUSINESS SPECIFICE

De ce ai nevoie de un sistem CRM personalizat pentru afacerea ta?

Transformarea digitala ajuta business-ul tau sa devina proactiv, ofera date relevante pentru luarea deciziilor la nivel de top management si le ofera angajatilor instrumentele necesare si mediul potrivit pentru a performa.

Fiind parte importanta din aceasta transformare, un sistem CRM personalizat joaca un rol esential in deblocarea proceselor interne si externe si plaseaza activitatile de marketing, sales si customer management intr-o platforma comuna si in workflow-uri coerente.

O PLATFORMA PENTRU TOATE NECESITĂȚILE

Tipuri de functionalitati care pot fi integrate intr-un sistem CRM

Automatizari de marketing

Integrari CRM

Automatizarea marketingului ├«ntr-un CRM implic─â utilizarea tehnologiei pentru a automatiza ╚Öi ├«mbun─ât─â╚Ťi procesele de marketing, cum ar fi trimiterea de e-mailuri personalizate, segmentarea bazei de date a clien╚Ťilor, urm─ârirea leadurilor ╚Öi personalizarea con╚Ťinutului. Aceasta ajut─â la eficientizarea eforturilor de marketing ╚Öi la construirea unor rela╚Ťii mai puternice cu clien╚Ťii prin livrarea de mesaje relevante ╚Öi personalizate.

Integrari CRM cu aplicatii interne cum ar fi website-uri interne, portaluri si externe ERP, CMS, e-mail etc.

Automatizari customer service

Vanzari

Management inteligent al clientilor pentru comunicari personalizate, filtrand clientii in functie de diferite criterii si urmaridu-le comportamentul.

├Äntr-un sistem CRM, gestionarea leadurilor ╚Öi v├ónz─ârilor presupune urm─ârirea ╚Öi organizarea informa╚Ťiilor despre poten╚Ťiali clien╚Ťi (leaduri), calificarea lor, gestionarea oportunit─â╚Ťilor de v├ónzare, urm─ârirea etapelor procesului de v├ónzare, generarea de previziuni de v├ónz─âri ╚Öi furnizarea de rapoarte pentru evaluarea performan╚Ťei echipei de v├ónz─âri. Aceste func╚Ťionalit─â╚Ťi permit o mai bun─â gestionare a procesului de v├ónzare ╚Öi o dezvoltare eficient─â a rela╚Ťiilor cu clien╚Ťii.
Creare aplicatie CRM CMS

Hai s─â vorbimSOLICITA OFERTA