Creare aplicatie CRM / CMS

Custom sistem CRM online pentru afaceri mici, mijlocii și mari

Dezvoltăm pentru tine platforme online, create pe tehnologii moderne și ușor de administrat. Un sistem CRM bun, sau mai degrabă implementarea eficientă, pentru un client creează un nivel înalt și, cel mai important, un nivel constant si satisfăcător de cooperare. Creare aplicatie CRM CMS

Creăm un custom CRM pentru afacerea ta

Oferim servicii de creare a platformelor online personalizate pentru afaceri, adaptate nevoilor și identității brandului tău, indiferent de domeniu.

creare aplicatie crm cms

Clienții noștri

Companii care au încredere în serviciile noastre.

Administrează afacerea modern și ușor

1.

Monitorizarea activitatilor de vanzare

2.

Monitorizarea activitatilor de marketing

3.

Managementul clienților

4.

Automatizarea procesele

PCZ4 copy
0%
0%
0%
10
#

Cu ajutorul unui sistem CRM personalizat și performant, vei putea să automatizezi, eficientizezi și sincronizezi activitățile cheie de vânzare, obținând acces instant la date valoroase.

Platforma noastră CRM îți va permite să gestionezi și să urmărești interacțiunile cu clienții, să monitorizezi ciclurile de vânzare, să generezi rapoarte și să analizezi informațiile relevante.

20
#

Cu ajutorul unui software CRM personalizat, vei putea să urmărești cu ușurință lead-urile generate, să comunici rapid cu potențialii clienți și să promovezi mai eficient ofertele companiei tale.

Platforma noastră CRM permite utilizatorilor – angajaților – să gestioneze toate aceste activități importante într-un singur loc.

30
#

Pentru a răspunde așteptărilor clienților în materie de interacțiuni personalizate și oferte specifice, compania ta are nevoie de procese simplificate și eficiente, date intuitive (grafice, sincronizări de date etc.) și instrumente de lucru dedicate pentru a rezolva provocările specifice ale organizației.

Un sistem CRM poate oferi soluția ideală pentru toate aceste nevoi. Prin intermediul unui sistem CRM, vei putea să gestionezi și să personalizezi interacțiunile cu clienții, să urmărești și să analizezi datele relevante.

40
#

Prin intermediul unui sistem CRM, poți automatiza activitățile repetițive, cum ar fi urmărirea și gestionarea lead-urilor, trimiterea de e-mailuri personalizate sau generarea de rapoarte.

Aceasta îți permite să economisești timp și să te concentrezi mai mult pe activitățile strategice și de înaltă valoare.

ACOPERIREA NEVOILOR DE BUSINESS SPECIFICE

De ce ai nevoie de un sistem CRM personalizat pentru afacerea ta?

Transformarea digitala ajuta business-ul tau sa devina proactiv, ofera date relevante pentru luarea deciziilor la nivel de top management si le ofera angajatilor instrumentele necesare si mediul potrivit pentru a performa.

Fiind parte importanta din aceasta transformare, un sistem CRM personalizat joaca un rol esential in deblocarea proceselor interne si externe si plaseaza activitatile de marketing, sales si customer management intr-o platforma comuna si in workflow-uri coerente.

O PLATFORMA PENTRU TOATE NECESITĂȚILE

Tipuri de functionalitati care pot fi integrate intr-un sistem CRM

Automatizari de marketing

Integrari CRM

Automatizarea marketingului într-un CRM implică utilizarea tehnologiei pentru a automatiza și îmbunătăți procesele de marketing, cum ar fi trimiterea de e-mailuri personalizate, segmentarea bazei de date a clienților, urmărirea leadurilor și personalizarea conținutului. Aceasta ajută la eficientizarea eforturilor de marketing și la construirea unor relații mai puternice cu clienții prin livrarea de mesaje relevante și personalizate.

Integrari CRM cu aplicatii interne cum ar fi website-uri interne, portaluri si externe ERP, CMS, e-mail etc.

Automatizari customer service

Vanzari

Management inteligent al clientilor pentru comunicari personalizate, filtrand clientii in functie de diferite criterii si urmaridu-le comportamentul.

Într-un sistem CRM, gestionarea leadurilor și vânzărilor presupune urmărirea și organizarea informațiilor despre potențiali clienți (leaduri), calificarea lor, gestionarea oportunităților de vânzare, urmărirea etapelor procesului de vânzare, generarea de previziuni de vânzări și furnizarea de rapoarte pentru evaluarea performanței echipei de vânzări. Aceste funcționalități permit o mai bună gestionare a procesului de vânzare și o dezvoltare eficientă a relațiilor cu clienții.
Creare aplicatie CRM CMS

Hai să vorbimSOLICITA OFERTA