Majoritatea clientilor caută informații online care îi vor ajuta să ia decizii mai inteligente inainte de a cumpărara un produs. De fapt, potrivit Fundației eCommerce, 88% dintre consumatori cauta informații despre produse înainte de a face o achiziție online sau în magazin. Această tendință de comportament de cumpărare subliniază importanța unui Website pentru afacerile de astăzi.
Dacă doresti ca afacerea ta să aibă succes pe piața modernă, trebuie să ai un Website profesional. Website-ul tau este coloana vertebrală a afacerii tale, susținând toate eforturile tale de marketing digital (Facebook, Google Adwords, Instagram, etc) . Mai jos, vom discuta despre importanța unui website pentru succesul afacerii tale și despre ce trebuie să ști inaintea începerii dezvoltarii unui Website profesional pentru afacerea ta.
Importanta Website-ului pentru Marketing
Importanța unui website pentru prezenta ta online se extinde la fiecare aspect al strategiei tale de marketing digital. Ca o coloana vertebrală a prezenței tale online, orice tip de comunicare, bucată de conținut sau publicitate pe care le-ați pus online va conduce clientul înapoi pe website-ul tau. Web. Ca atare, este important ca website-ul tau să ofere clientilor o idee clară despre ceea ce este marca ta și ce tipuri de produse sau servicii oferi.
Să începem cu marketingul tau social media. Cu toate că utilizați website-uri de social media ( ex. Facebook, Instagram, Twitter, etc) ale unor terțe părți pentru a ajunge la clienti, trebuie să aveți un loc în care să trimiteți clientii atunci când doresc să afle mai multe despre afacerea ta. Similar postarii nostra pe un canal de social media (Facebook) de mai jos. Spunem clientilor că suntem o companie de Web Design, dar dacă nu știu ce este Web Design-ul, atunci ei pot învăța mai multe accesand link-ul către un blog despre Web Design.
Website-ul tau servește ca “baza principala” unde poți trimite clienții atunci când doresc să facă o achiziție sau să afle mai multe despre un anumit produs sau serviciu pe care îl oferi.
Importanța unui website pentru marketingul de conținut este, de asemenea, semnificativă. Conținutul tau are nevoie de un “loc de trai”. Fie că este vorba de postări de blog sau de descrieri de produse, ai nevoie de un loc pentru a afișa aceste informații, astfel încât clienții potențiali să-l poată găsi. Website-ul tau este locul perfect pentru găzduirea întregului conținut extraordinar pe care compania ta îl creează pentru a vă informa și a implica publicul țintă – la fel ca postarea pe blog pe care o citesti chiar acum, care iti oferă mai multe informații.
E-mail Marketing
Website-ul tau joacă, de asemenea, un rol important în marketingul tau prin e-mail. Dacă utilizezi marketingul prin e-mail pentru a ajunge la clienții tai, atunci ai nevoie sa ii duci undeva, mai exact, pe website-ul tau. Website-ul tau este locul perfect pentru a ghida abonații tai atunci când doresc să învețe mai multe despre un produs sau chiar să facă o achiziție. Ai putea face acest lucru în Buletinul / Newsletter-ul săptămânal, așa cum facem noi.
În fiecare săptămână, trimitem abonaților noștri mai multe informații despre serviciile noastre, astfel încât să poată afla mai multe despre ceea ce facem. Acestea fac acest lucru făcând click pe link-urile de pe website-ul nostru.
Anunțurile tale PPC ( Plateste pe fiecare click ) au, de asemenea, nevoie de un loc pentru a conduce clientii. Publicitatea pe PPC este o modalitate excelentă de a ajunge la mai mulți clienti care sunt cel mai probabil să fie interesați de produsele tale. Dar trebuie să ai un website unde să îi poți conduce pe acești clienti atunci când fac click pe anunțul PPC. Indiferent dacă este o pagină de destinație personalizată sau o pagină de produs specifică, anunțul trebuie să aibă o destinație pe website-ul tau.
Anunțul tau poate avea, de asemenea, mai multe destinații pentru a oferi mai multe informații și pentru a acoperi mai multe zone pentru ceea ce ar putea căuta utilizatorul atunci când introduce căutarea. Scopul final al website-ului tau este de a răspunde tuturor întrebărilor utilizatorului cu informațiile pe care le furnizezi.
Importanța unui website pentru optimizarea motorului de căutare (ex: Google, Bing, Yahoo etc) (SEO) se află în modul în care funcționează această tactică de marketing. Când clienții folosesc motorul de căutare pentru a cauta produse, servicii, mărci sau chiar provocări, motorul de căutare furnizează o listă de pagini web relevante pentru aceste subiecte. Deci, dacă doresti să aduci o parte din acest trafic online pe pagina ta, ai nevoie de un website. Cu cât este mai optimizat acest website pentru motoarele de căutare ca Google, cu atât ai mai multe șanse sa ajungi la noi clienti.
Importanța unui website pentru vânzări
Vânzările sunt vitale pentru fiecare afacere. Este singura modalitate prin care poți menține compania ta în funcțiune. Îmbunătățirea vânzărilor este cea mai bună modalitate de a îmbunătăți sănătatea și succesul afacerii tale. Importanța unui website pentru vânzări este cruciala.
Prin prezența online prin intermediul unui magazin online, poți ajunge la mai mulți clienti. Cu cât ajungi la mai mulți clienti, cu atât poti avea mai multe sanse să faci o vânzare. Dezvoltarea unui website nu aduce în mod automat clienți plătitori afacerii tale. Cu toate acestea, prin SEO, iti poți îmbunătăți șansele de a aduce potențialii clienți mai calificați, care au mai multe șanse să facă o achiziție.
Nu numai că un website te ajută să iti măresți oportunitățile in vânzări, dar, de asemenea, iti crește disponibilitatea de a efectua vânzări. Cu un website, poți să iti vinzi produsele și serviciile tale în permanență. Nu trebuie să stai în mod activ cu potențialii clienți, deoarece aceștia pot obține informațiile de care au nevoie de pe website-ul tau.
Website-ul tau oferă un alt canal pentru vânzări. În mod eficient, conținutul de pe website-ul tau servește ca persoană suplimentară de vânzări, ajutând clienții să obțină informațiile de care au nevoie și să-i convingă de beneficiile produselor sau serviciilor tale.
Construiesti credibilitate cu un Website
Importanța unui website pentru a construi credibilitate, este, de asemenea, ceva pe care brandurile trebuie să le ia în considerare. În piața digitală de astăzi, întreprinderile fără un website sunt văzute ca fiind mai puțin credibile. Motivul pentru aceasta este faptul că majoritatea companiilor au un website, astfel încât cei care nu au, pot arăta că au ceva de ascuns.
Cum te ajută un website să iti construiesti credibilitate? Ei bine, permite clientilor să vadă ce înseamnă marca ta. Pe lângă prezentarea produselor și serviciilor tale, poți să le spuneți clientilor despre compania ta și despre misiunea acesteia. Ajutând clientii să iti cunoască afacerea, lucrezi pentru a stabili încrederea, care reprezintă primul pas în construirea relațiilor cu clienții de lungă durată.
Foloseste website-ul tau pentru a-ti stabili puterea online. Când vine vorba de găsirea unei afaceri de renume, clientii doresc să știe unde se află un brand în industrie. Conținutul pe care îl creezi și pe care îl publici pe website-ul tau te ajută să le arăți clientilor că ai o firma serioasa. Oferind conținut valoros și educațional, poți lucra pentru a construi relații mai puternice cu clientii și pentru a încuraja conversiile.
Nu numai că website-ul tau iti oferă o oportunitate de a construi credibilitate și putere online, dar te ajută să diferentiezi de competiție. Conținutul website-ului fiecărei companii este unic. Asta inseamna ca ai ocazia de a arata clientilor cu ce anume se diferentiaza afacerea ta fata de restul prin continutul personalizat. Vrei să rămâi în fața competiției tale. Dacă ei au un website și tu nu, atunci ai pierdut imediat un client.
Furnizarea serviciilor 24/7
Am atins acest lucru atunci când am discutat despre importanța unui website un pic mai devreme în post, dar merită să subliniem din nou. Un site web oferă acces la publicul țintă non-stop. Chiar și atunci când tu și echipa ta luati o pauza, website-ul tau continuă să depună eforturi pentru a aduce mai mulți clienți afacerii tale.
Imagineaza-ți cât de multe vânzări ai putea face dacă nu ai dormi niciodată. Ei bine, din fericire, nu trebuie sa renunti la somn pentru a ajunge la clientii tai 24/7. Cu un site web, oferi clientilor posibilitatea de a vedea ce este marca ta și de a afla mai multe despre produsele și serviciile tale, în orice moment al zilei sau al nopții.
Dacă iti faci produsele disponibile pentru vânzare pe website-ul tau, atunci clientii pot chiar să facă achiziții non-stop. Este foarte importanta experienta care le-o oferi clientilor tai.
Și cea mai bună parte este – nu trebuie fizic să fi acolo pentru a culege beneficiile vânzării. Website-ul tau servește ca persoană proprie de vânzări personale. Website-ul oferă clientului ceea ce trebuie să știe despre produs, face vânzarea și își colectează informațiile de plată online.
Fa o prima impresie corectă cu un design profesional
Site-ul tau ofera adesea prima impresie clienților tai, cu privire la marca ta. Chiar dacă ai o afacere de cărămidă și mortar care depinde de traficul pietonal local, există o șansă bună ca clienții să iti cerceteze afacerea online înainte de a va contacta. De aceea este vital să ai un website profesional.
Importanța unui website nu poate fi supraestimată. Dar dacă acest site este neatractiv sau greu de navigat, atunci este posibil să pierzi clienți fără să ști asta. De fapt, un sondaj realizat de Business 2 Community arată că 94% dintre oameni au declarat că designul web este principalul motiv pentru care acestea nu au încredere sau resping un website.
Ce ar trebui să includă un design web pofesional?
Designul web profesional ar trebui să includă (dar nu se limitează la) următoarele elemente:
- Navigare simplă – nu ar trebui să fie greu pentru vizitatori să găsească ceea ce caută pe site-ul tau, fără să faca clic de mai multe ori.
- Meniurile de navigare trebuie să fie clare și simple, ajutând vizitatorii să găsească ceea ce caută în doar câteva momente.
- Design atrăgător – site-ul tau ar trebui să fie atractiv, folosind culori și imagini care se aliniază cu marca tau, fiind, de asemenea, plăcut la ochi. Un site profesional are un echilibru între un design atractiv și un conținut ușor de citit și rapid de încărcat.
- Conținut util – conținutul de pe site-ul tau ar trebui să fie informativ și să ajute vizitatorii să înțeleagă mai bine produsele și serviciile tale De asemenea, trebuie să sublinieze cuvinte cheie relevante pe care clientii tai le-ar putea utiliza pentru a găsi afaceri similare cu a ta online.
- Optimizarea motoarelor de căutare ( SEO )- structura și conținutul website-ului trebuie optimizate pentru motoarele de căutare, cum ar fi Google. Un website profesional include servicii SEO care asigură clientilor posibilitatea de a găsi website-ul tau online.
- Incarcarea rapida a Website-ului – Dacă website-ul tau nu se încarcă în câteva secunde, vizitatorii pot fi înclinați să plece. Design-ul profesional al website-ului va asigura timpi de încărcare rapizi pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului.
- Conversia ușoară – Website-ul tau ar trebui să ușureze conversia vizitatorilor printr-un proces de check-out rapid și simplu. Coșul tau de cumpărături ar trebui să fie ușor de folosit de către clienți și să revină dacă aceștia fac clic pe pagina ta.
Dacă nu dispuneți de resursele proprii pentru a proiecta și întreține un site web profesional, atunci este posibil să aveți nevoie de ajutor de la o agenție de web design. (Dar mai multe despre asta în secțiunea următoare!)
Cum să începi un website pentru compania ta
Importanța unui site web pentru succesul afacerii tale este clară. Fără un website, nu poți ajunge la clienții tai țintă online. Chiar dacă ai o afacere de cărămidă și mortar care servește în cea mai mare parte clienții locali, afacerea ta poate beneficia în continuare de un website.
De fapt, indraznim să spunem că dacă doresti să faci afaceri pe piața modernă de astăzi, trebuie să ai un website. Dar de unde sa începi?
Noțiunile de bază ale unui website pentru afacerea ta nu sunt grele. Există o varietate de servicii de construire a website-urilor pe care le poți utiliza pentru a-ti crea propriul website atractiv în doar câteva ore. Servicii Drag and drop de construire a site-urilor Web precum SquareSpace și Wix sunt ușor de utilizat și accesibile. Dacă ai cunoștințe despre designul web, poți utiliza și WordPress, care este gratuit pentru a începe.
Apelează la o agenție de web design
D vrei sa lansezi un site web profesional și optimizat SEO, atunci apelează la o agenție de web design. Deși lucrul cu profesioniștii în domeniul web designului necesită o investiție mai mare, vei descoperi că banii pe care cheltui pentru serviciile profesionale de web design sunt bine meritati.
De exemplu, o agenție de web design știe de ce este nevoie pentru a proiecta un site care oferă o experiență pozitivă pentru utilizatori. Ei pot crea o navigare curată și simplă, care ușurează accesul vizitatorilor website-ului tau la conținutul pe care îl caută. Și chiar mai ușor pentru ei să facă o achiziție odată ce au găsit ceea ce au nevoie.
O agenție de web design poate crea, de asemenea, conținut de pagină web optimizat pentru motoarele de căutare. Conținutul SEO al website-ului va facilita găsirea de utilizatori vizați atunci când caută subiecte și produse relevante în motoarele de căutare, cum ar fi Google.
Dacă ai nevoie de ajutor pentru proiectarea unui website atractiv optimizat pentru motoarele de căutare și ușor de navigat, este timpul să suni la experți. Echipa noastră de web design de la Bull Software Romania oferă servicii de creare site web pentru a ajuta afaceri ca a ta să ajungă la noi audiențe online. Pentru a afla mai multe despre serviciile noastre de web design sau pentru a afla mai multe despre importanța unui site web, contactați-ne astăzi. 🙂